[Linux] Re: [Linux] Re: Ynt: Linux neden gerçekte bedavadeğil - En Önemli 10 Neden

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Tue 19 Jun 2001 - 00:17:26 EEST

> Yine de, becerileri/yonetilebilirligi/kararliligi ve olceklenebilirligi
> nedeni
> ile Apple'in yaptigi gibi UNIX'e kendi arabirimlerini giydirmedikleri
> surece daha
> iyisini yapabileceklerinden emin degilim... :)
>
> sevgiler, selamlar,
> -bd

Esasinda ben bundan süpheliyim. W2K ilk ciktiginda kurcalarken, saglam bir
sekilde cökertmistik ve karsimiza birtakim kurtarma vs. ekranlarindan sonra
bildigimiz UNIX konsol cikmisti. "ls" gibi bildik komutlar güzel güzel
calisiyordu. Nasil cökerttigimizi bilemedigimiz icin (aranizda Windows'u
cöktügünde bunun neden oldugunu bilen oldu mu daha önce bilemem) tekrar etme
sansimiz olmadi...