[Linux] Re: _[Linux]_Re:_Ynt:_Linux_neden_gerçekte_bedava_değil_-_En_Önemli_10_Neden

From: Xlinux (xlinux@gmx.net)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 20:54:25 EEST

Sevgili Serdar,

Halen anlatamadım. Burada Linux'un kötü olduğunu savunmuyorum. Öyle bir hava
vermişmiyim? Biraz daha okuyayım kendi mesajlarımı. Kimseye de sen
bilmiyorsun, sen anlamazsın demedim. Ama işte, durum bu. Eline sertifika
alan, birkaç komut ile sistem hoplatan... Kusura bakmayın ama buna burun
büyütmek deniyor. Çok üzgünüm...

Asıl işin garibi, listeye madem ki yeni üye olduğumu düşünüyorsunuz, neden o
zaman, bana böyle davranıyorsunuz? Ben hiçbirşey bilmeyen kişi isem, neden
benim önüme assembly dökümanları, veya kullandiginiz sistemler ile
etiketlerinizi göstermeye çalışıyorsunuz?

Son olarak, doğrular kişiden kişiye değişir. Mutlak doğru olması
imkansizdir. Arkadaslarin bana gostermeye calistikları kendi dogurlarıdır.
Ve zaman gelirki bu dogrular benim dogrularım ile cakismaz. O zaman ben
susar dinlerim. Acaba anlatmak istediği, vermek istediği mana ne? diye
dusunurum. Ancak simdiye kadar Ms'in kapital yonunden baska birsey görmedim.

Tartismayi uzatmak istemiyorum. Israrla soyluyorum. Cunku iyice kabak tadi
verdi. Hayatta girmedigim tartisma "ben buyum, sen susun" tartismasidir....

Sevgiler, Saygılar..