[Linux] RE: [Linux] Re: Ynt: Linux neden gerçekte bedava değil - En Önemli 10 Neden

From: Murat SULUHAN (murat.suluhan@tesam.com.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 19:31:46 EEST

simdiye kadar dosyalari silmedigim takdirde hicbir linux/bsd/Solaris
kutusunu o kadar buyuk riske sokmadim
ama windows u riske atmaya gerek yok, kendisi zaten risk,

conf dosyalarini kurcalamak linux/bsd/solaris de zevklidir, registry gibi
anlamasiz onlarca key yoktur,
icine aciklama yazilir, yazarsin, copyalarsin onune # koyarsin istedigin
gibi kurcalarsin,

bu arada sen burada linux kullancisi olarak bulunuyorsun degilmi ;-) ,
gittikce windows tarafina kaymaya basladin insanlarla takisiyorsun, benle de
buyuk olasilik takisacaksin,

Eski bir saka: OS/2 virus taramasi sonucu: Makinenizde windows bulundu
silinsin mi
sil gozum