[Linux] Ynt: [Linux] Re: Ynt: Linux neden gerçekte bedava değil - En Önemli 10 Neden

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 16:52:20 EEST

Merhaba,
 benim duyduguma gore MS DC yani buyuk isleri icin yazilmis MS Server
kurulduktan sonra hemen devreye girmiyor onlarca muhendis tarafindan
gunlerce calistirilip daha sonra bir muhendis ordusuyla teslim ediliyor,
Amerikada biyle fakat bu kitada durum nasil soylemiyorlar.....
Serdar beye para konusunda kesinlikle katiliyorum birkez soru sormak
gafletinde bulunmustum ME e yilllar once keske oturup kendim arasaydim bu
kadar para kaybedermiydim diye dusunuyorum, neyse kisacasi bir soru bana
birsuru telefon parasi olarak geldi ve sorumu cevaplayamamislardi !, cevabi
kim mi verdi, tubitaktan bir arkadasim hemde oturup muhabbet ederken laf
arasinda yaaa biliyormusun ile ......
selamlar, iyi calismalar dilegiyle