[Linux] Re: X deki Turkce problemim bitti (SLACKWARE kullanicisi)

From: Serdar Gurcan (serdar@chem.metu.edu.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 15:51:47 EEST

On Mon, 18 Jun 2001, you wrote:
> Selam,
>
> Listeye Slackware ile bir de Türkçe karakterlerle bir mail atsanız da yaptıklarınızı
> doğru olduğunu hepimiz görsek.

pardon ya sonuna yazcaktım ama sonra görmemişin oğlu olmuş muhabbetine yazmayım
dedim..

ama benim mail olarak attığım harflerin doğru görülmesi için bu mailin gittiği
bilgisayarlarda Türkçenin düzgün çalışması gerekiyor.

bir de Türkçe fontun çalışması için KDE üzerinde system ayarlarından mutlaka
INTERNATIONAL KEYBOARD LAYOUT ' da Türkçenin seçilmesi gerekiyor.

ğşıİğşöüÖÜ gibi harfleri düzgün görebiliyom artık..