[Linux] Re: Gereksiz..+Turkcelestirme..+

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 15:24:50 EEST

Hello Doruk,

DF> Bir "kopru" olmak icin caba harcamali, olabildigince fazla kisiyle
DF> bilgiyi paylasabilmeliyiz. Ulkemizde de bunun yolu, ciddi bir
DF> Ingilizce dil seferberligi ilan etmedigimiz surece Turkce. Herkes
DF> bunun icin caba harcamak zorunda degil, ama caba harcayanlara da
DF> destek olunmuyorsa bile kostek olmamak "ne gereksiz is yapiyorsunuz"
DF> dememek gerekiyor.
kostek olma işide nereden cıktı.ve gereksiz bir iş yapıyorsunuz da ne
demek oluyor.kimse böyle bir şey demedi.sakin olalım lutfen.bir ek
dusunce belirtimine boyle cıkısılmaması lazım diye dusunuyorum.
DF> Herkes bu isin bir ucundan tutmaya calisiyor. Kendisi icin onemli olan
DF> kisimlarini guzellestirmeye calisiyor. Boylece serbest yazilimlar
DF> gelisiyor. Yoksa bugun hicbirimizin aklina gelmeyen donanim ve yazilim
DF> destekleri olmazdi herhalde Linux'ta.
ozellikle teknoloji agırlıklı bir iş ortamında yabancı dil olarak
ingilizce bilmesi istenen hatta eleman ihtiyacı konusunda ingilizce
yapılan duyuruların kimlere yararı oluyorsa yapılan cevirilerinde
ondan daha fazla kişiye yararı oldugu konusunda hem fikiriz zaten.ben
ceviriye karsi degilim..uzuldugum nokta adamlar turkceyi zevk olsun
diye ogrenirken biz mutlak surette iş olsun diye ogreniyoruz...yaw
gerçekten yeterin artık yaw...mide ilacımın olmadıgı bi zamanda bu
kadarda yapmayın artık yaw...hepimizinde bildigi bir konu bu...

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr