[Linux] Re: Gereksiz..+Turkcelestirme..+

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 13:04:20 EEST

Hello Sancar,

Monday, June 18, 2001, 12:43:17 PM, you wrote:

SS> On Monday 18 June 2001 14:47, you wrote:

SS> Yaw dur, ole celallenme hemen. Bos ver simdi milletin nededigine. Aman
SS> diyeyim ya.

SS> Neyi birakiyon. Bi yere gidemen. Hic annamam. Daha kasilacak cok sey var :)

SS> Simdi git antalyalara, guzel guzel yuz. Varsa bi iki turist annadinmi. Piril
SS> piril gel.

SS> Bu kadar kavgasini verdik. Dur bakalim, daha bu isin sonunda samatasini
SS> yapacaz.

bende biktim yaw artik bende gidiyom..giden gidene..abi sana inat
windowsa geri donecem.gun asiri windowsumu yeniden kuracak olsamda
ofis97 den ingilizce yardim alacak olsamda.windowsum acilmadan mavi
ekran hatasi alacak olsamda.biriktirdigim paralarin gereksiz prog
lisanlarina gidecegini bilsemde...neyse burasi size sitemimdi sakayla
karisik.boyle dusunulmesine uzuldum.benim amacim artik ceviri yapilan
proglarin turkce olmasi icin caba vermek gerektigini vurgulamakti.

--
Best regards,
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr