[Linux] Ynt: [Linux] Re: Ynt: Linux neden gerçekte bedava deðil - En Önemli 10 Neden

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 01:51:21 EEST

Selamlar...

Zaten olay burdan belli. Tipik Windows zihniyeti ! Neden baska bir dagitim
kuruyorsunuz ki ? Eger dagitimlar arasi karsilastirma yapiyorum diyorsaniz bir
sozum yok, ama LILO'yla bile basedemediginize gore bu sizin icin biraz erken.
Eger baska bir sebeple kuruyorsaniz, gulerim koca gobegimi hoplata hoplata
halinize. Ne gerekiyorsa, alin kurun, kullanin. Ayni Linux hem MS'nin WinME'si
gibi masaustu, Hem DataCenter'i gibi Enterprise platformda calisir. Gerekli
paketleri yukler konfigurasyonu yaparsiniz. Bunun icin baska dagitim kurmak
enayiligin daniskasi olur. Iste Windows'un sizi getirdigi nokta. Iste
adminlere ogrettigi. Artik uyanabilirmisiniz bilmem...

Saygi ve sevgiler..