[Linux] RTUK Iptal kapmanaysi devam ediyor, ... +

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Mon 18 Jun 2001 - 04:48:36 EEST

1. RTUK Yasasi Iptal edilmelidir kampanyasi devam ediyor.
yeni yansilar

2. inet-tr'01 aktif katilim cagrisi tekrar

3. LKD etkinlikleri - haziran - temmuz

%
1. RTUK Yasasi Iptal Edilmelidir Kampanyasi devam ediyor
Imza sayisi 1500'u asti. 2 yeni yansi acildi: biri Ulaknet
uzerinde, biride TTnet uzerinde.
Imzalar, topluca Cumhurbaskanina sunulacak.

Kurumsal haberlseme olanaklari kullanilarak, calsianlarina
uygun bir sekilde iletilemsini rica ediyoruz.

Progtesto webleri
http://protesto.inet.org.tr/ (ulaknet)
http://protesto1.inet.org.tr/ (yansi-ulaknet)
http://protesto2.inet.org.tr/ (yansi-ttnet)

[Bu mesaji birden fazla alanlardan ozur dileriz. Bu mesaji uygun
buldugunuz yerlere dikkatle dagitiniz/ Tesekkurler ]

http://protesto.inet.org.tr/
adresinde RTUK yasasi iptal edilmelidir diye bir kampanya
baslatiyoruz.
Insanlara asagidaki metni imzalama olanagi sunuyoruz:

"7.6.2001 tarih ve 4676 sayýlý RTUK yasasýnýn 14. ve 26. maddelerinde
Internetle ilgili yapýlan düzenlemelerin Türkiye'ye yarardan çok zarar
getirecegine inanýyorum. Bu degiþikliklerin iptal edilmesini, dünyadaki
uygulamalarý göz önüne alan, sivil toplum kuruluþlarýnýn, meslek
örgütlerinin, uzmanlarýn ve bütün toplumun etkin katýlýmý ile
Türkiye'nin ve Türk insaninin önünü açacak, geliþmesine katkýda
bulunacak düzenlemelerin getirilmesini istiyorum. "

http://protesto.inet.org.tr/gbook.php

Ayrica, daha detayli goruslerini sunabilecekleri bir baska olanak
sunuyoruz:
http://protesto.inet.org.tr/bigsam.php

Desteginizi bekliyoruz.

Internet yasamdir !

Saygilar
Mustafa Akgul

2. inet-tr 2001 Aktif katilim Cagrisi

                    7. TURKIYE'DE INTERNET KONFERANSI

                            1-3 Kasim 2001
                                        Askeri Muze Harbiye Kultur Sitesi
                               Istanbul
                         AKTIF KATILIM CAGRISI

Turkiye'de Internet ile ilgili gruplari biraraya getirerek Internet'i
tum boyutlariyla tanitmak, gelistirmek, tartismak, Internet
teknolojileri araciligi ile toplumsal verimliligi artirmak ve toplumun
dikkatini olabildigince bu yone cekmek amaclariyla, daha once ilk altisi
yapilan, ulusal boyutta bir konferans duzenlenmistir. Konferansa
bildiri sunma, egitim semineri verme ve tartisma grubu/acik oturum
duzenleme seklinde aktif katilim davet edilmektedir.
Konferans kayit olan dinleyecilere aciktir.

            Konferansin Ana Konulari

   E-turkiye
   E-avrupa+
   Bilgisayar aglari ve Internet
   Internet, Intranet ve Extranet
   Kamu Bilgisayar Aglari
   Dunyada ve bizde Internet altyapisi
   Internet ve Medikal Bilisim
   Yeni Internet teknolojileri
   Yeni Ekonomi
   M-ticaret
   Internet'in AR-GE amacli kullanimi
   Bilgisayarlasma, ulusal bilgisayar agi ve bilisim altyapisi
   Turkiye'de Internet'in yapilanmasi
   Internet'te Turkce kullanimi ve Icerik
   Enformasyon kaynaklari, indeksleme ve tarama
   E- ticaret ve E-is
   Internet'te guvenlik
   Internet, kutuphanecilik, elektronik yayincilik ve basin
   Egitimde Internet kullanimi
   Ozgur yazilim, acik kaynak ve Internet
   Internet'in sosyal boyutlari
   Internet'in yasal boyutlari
   Internet, demokratiklesme ve toplumsal denetim
   Internet'te siyaset ve siyasi partiler
   Internet'de duzenleyici kurullar
   Gizlilik, Bireysel haklar ve Internet
   Internet ve etkin devlet

Konferans dili Turkce'dir. Bununla birlikte, ayri bir oturumda
sunulmak uzere Ingilizce bildiri basvurulari da kabul edilecektir.
 Basvurulari, tam metin bildirileri ve calisma grubu
 onerilerini asagida tanimlanan sekilde 15 Eylul 2001'e kadar iletiniz.

   Klasik bildiri : Bilimsel yazim kurallari cercevesinde yazilmis
genis ozet ya da tam bildiri metni, en fazla sekiz A4 sayfa. Birinci
sayfada em kimlik bilgisi (yazar adi, calistigi kurulus, telefon,
faks ve elektronik posta adresleri) bulunmalidir.
Metnin duzenlemeye ve Internet uzerinde konmaya uygun elektronik
kopyasi, html, doc, TeX dosyalari tercih edilir.

     Elektronik bildiri: Herhangi bir Internet yazilim araci ile
okunabilecek, gosterilebilecek ya da dinlenebilecek cokluortam bildiri.
Sinirsiz form ve boyut. Basinda kimlik bilgisi.

    Egitim semineri onerisi: Baslik, sure, azami katilimci sayisi,
anlatilacak konularin azami bir A4 sayfasina sigacak tanimi,
egitimin verilme sekli, donanim ve yazilim gereksinimleri, onerenin
kimlik bilgisi.

    Tartisma grubu/acik oturum onerisi: Baslik, sure, beklenen katilimci
sayisi, tartisilacak konularin tanimi, onerenin kimlik bilgisi.

Tum bildiriler ve sahiplerinin izni varsa egitim seminerleri notlari
elektronik ortamda sunulacaktir.

 Her turlu iletisim icin : bilgi@inet-tr.org.tr

                http://inet-tr.org.tr/

Notlar:

1. Bu ilk cagridir. Pek cok detay daha sonraki duyurularda ve
http://www.inet-tr.org.tr/ yoluyla iletilecektir.

2. Konferansi destekleyen Sivil toplum orgutleri, ve
cesitli kurullar daha sonra duyurulacaktir.

3. Konferans sponsorlarini belirleme surecindeyiz. Bu konuda
katkida bulunmak isteyenler dogrudan bilgi@inet-tr.org.tr
adresine yazsinlar ve/veya bizimle temasa gecsinler.

4. inet-conf@listweb.bilkent.edu.tr listesi, konffernasa katki
vermek isteyen kisi ve kurumlarin haberlesmesi icin acilmis
bir listedir. Uye olmak icin

To: listproc@listweb.bilkent.edu.tr

sub inet-conf Isim Soyisim
end

mesajini gonderebilirsiniz yada
http://listweb.bilkent.edu.tr/yardim/bilkent/inet-conf.html
sayfasini kullanabilirsiniz.

Saygilarimizla

Yurutme Kurulu Adina
Mustafa Akgul

3. LKD haziran - temmuz etkinlikleri

LKD sohbetleri 22'incisi ise 27 Haziran carsamba aksami 18.30 da
Ankara Universitesi Fen Fakultesi D blokta/ Kirmizi Salonda
yapilacaktir

  LKD 22: 27 Haziran Carsamba
  Apache-PHP-MySQL Uygulamalari - II
  Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)

  Serbest yazýlýmlar kullanýlarak web-veritabaný uygulamalarý

  LKD 23: 11 Temmuz Carsamba
  Linux Donatilari
  Tanju Aktug (aktugt@hipokrat.org)

  Linux size yalniz bir isletim sistemi degil, bir çok "donati" da
  sunar. Menusunde "Donatilar" diye bir secenek olmasa da...

  LKD 24: 25 Temmuz Carsamba
  Iptables ve Ipchains ile Linux'ta Firewall
  Mert Alta (mertalta@yahoo.com)

%%%%
Toplantinin yerini anlatan kroki www.linux.org.tr adresinde
bulunabilir.