[Linux] Re: [Linux] Ynt: [Linux] Linux neden gerçekte bedava değil - En Önemli 10 Neden

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Sat 16 Jun 2001 - 19:26:26 EEST

Serdar KOYLU wrote:
> "Microsoft Visual Studio gelistiricilerin verimli çalismasini saglamakta ve
> Linux'ta olusturulan uygulamalarla ayni islevsellige sahip güçlü ve saglam
> uygulamalarin daha kisa sürede olusturulabilmesini saglamaktadir."

Ben SP1'ini hatirliyorum. 100MB'in uzerindeydi. Dusunsenize yazilim
bitmis,
satiyorsunuz ama "biraz" bug var... 100MB yama dagitiyorsunuz... :)

> Boyle bir dipnotu olan bir belgeyi ne kadar ciddiye alirsiniz ?

Microsoft'un tüm belgelerinin altinda bu not var. Adam kendi urununun
ozelliklerini anlattigi White-Paper'in bile altina bu notu
yapistirabiliyor.

ne diyelim...

selamlar,
-bd