[Linux] Re: [Linux] Ynt: [Linux] Linux neden gerçekte bedava değil - En Önemli 10 Neden

From: Serdar Soydemir (serdars@ixir.com)
Date: Sat 16 Jun 2001 - 00:45:04 EEST

Selam,

Burada yanlis bir sey yok ki? Acik kaynak sayesinde gelistiriciler bu
hatalari kolayca bulabilmekte ve dolayisiyla kapatabilmekte. Ayni durum
Microsoft Windows icin söz konusu degil, cünkü Windows trojanlar ve wormlar
sayesinde koduna bakilmasina bile gereksinim duymadan yol gecen hani
vazifesini görebilmekte :)

Aslinda bu yaziya linux.org.tr de "Microsoft neden parali - En önemli 10
Neden" baslikli bir yaziyla cevap verilebilirdi, güzel de olurdu :)

--
Iyi Calismalar
Serdar

From: "Yıldırım Karslıoğlu" <ykarslioglu@superonline.com> Subject: [Linux] Ynt: [Linux] Linux neden gerçekte bedava değil - En Önemli 10 Neden