[Linux] Re: kfree_skb passed and skb still on a list

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Fri 15 Jun 2001 - 19:57:00 EEST

Selam...

Murat Koc demiski;

> ama iste skb ile bunun alakasi yok:))
>
> skb ile kablolarin ne alakasi var? butun devicelarin ne alakasi var ...

Ne kablosu ? Sözü gecen eger network ise, her halde network devicelerden
bahsediyorum ! Network device deyince benim aklima mesela, eth0 gelir, eth0
ya takilan kablo degil....Yoksa gene mi bir yanlis anlama var ?

> Linux un ne oldugunu saniyorsun?

Haddim olmayarak Linux 'a illaki bir tanimlama istiyorsaniz, kisaca söyle
diyebilirim:

Unix'e kökenli ve hemen hemen unix esdegerde , serbest olarak herkesin
kullanabilecegi, finli bir ögrenci olan Linus B. Torvald tarafindan yazilmis
bir isletim sistemidir..

> ya kernel in ne oldugunu saniyorsun?
Gene haddim olmayarak Kernel icinde illaki bir tanimlama istiniiyorsa
benden söyle bir tanim getirebilirim:
Bir Kalb gibi calisan ve Hardware ile Software arasindaki iletisimi
saglayan , bir cesit arabulucu......

Tabi daha derinlere dalip, nedir nedegildir , bunlara gerek yok bence !

> TLK i hic okudun mu? Okursan orada da dedigim sekilde Linux tarafindan
> kullanildiginin soylendigini gorursun ve daha bircok yerde Linux derler
> sadece kernel demezler.

simdi Network deviceler Linux tarafindanmi kullanilir yoksa Kernel
tarafindanmi kullanilir tartismasi acmaya gerek yok bence....Bu bence
yumurta tavuk meselesine döner...:-)

hala TLK ile neyi kasdettiginizi anlayamadim !
Eger TLK dan kastiniz http://www.linuxdoc.org/LDP/tlk/tlk.html adresindeki
tlk ise yani "The Linux Kernel" ise okudum, ama baska birseyi
kasdediyorsaniz okumadim...Ordaki kastedilende bence ( tabi benim düsünceme
göre ) Linux'un Kerneli, yani kerneldir...Linux bence sadece bir
Isimdir..Asil olan Kernel ise, ister Suse Linux, ister Redhat Linux, isterse
baska linux olsun....ama Kernel hepaynidir...

Linux = = Kernel AMA, Linux bir OS, kernel bir arabulucudur ! Önemli olan
da Kernel dir, Linux degil....

Tabi düsünceler her zaman ayni olacak diye birsey yok..Siz baska
düsünebilirsiniz, ben baska düsünebilirim bu konuda.....

Sizin Hardwarenizde olan bir hatayi kendiniz düzeltiginizde , siz kendi
tecrübelerini kazanirsiniz, benim hardwaremde ise bende öyle bir hata ile
karsilasirsam, illaki sizin yaptiginiz yoldan gidicem, bak murat böyle
yapinca düzeltmis , bende aynisini yapmaliyim, diye kastettigimi
söylüyorsaniz, burda yanildiginizi belirtmek isterim... Elbette bu bir kulak
dolgunlugu veya kulaktan dolma bilgileri göz ardi etmemek lazim...Ama illaki
bende ayni hatayi sizin bana söylediginiz gibi, veya internetten birisinin
anlattigi gibi düzelticem diye birsey yok...Hata mesajlari birbirlerine
benzeyebilir veya yakin olabilir...Ama careler her zaman ayni olmaz...

Saygilar..

erkaN