[Linux] Re: kfree_skb passed and skb still on a list

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.de)
Date: Fri 15 Jun 2001 - 18:26:53 EEST

Selam,

> gerci socket - programcisi olan arkadaslar daha iyi bilirler bu konuyu...
> Ingilizce bir d=F6k=FCmanda s=F6ylebir sey yaziyor :

O ingilizce dokumanin yerini soyleyeyim sana

/usr/src/linux/Documentation/DocBook/kernel-api.x

#make pdfdocs
#make psdocs
=2E..

gibi komutlar ile bu dokumanlari olusturabilirsin.

ama simdi niye bunu verme geregi duydun ki?

> Benim elimdeki almanca Kernel API Dokumentation b=F6l=FCm=FCnde s=F6yle =
bir
> aciklama var:
>
> << kfree_skb(*skb) gibt den allokierten Speicher wieder frei, falls der
> interne Referenzz=E4hler 0 istt.
>
> Yani Referenz Sayacinin degeri 0 olunca , buffer'i tekrardan serbest
> birakiyormus..( Artik tam t=FCrkce nasil denirse )

iste o da yukardakinin cevirisi olmus:))

sorun bunlari buraya yazman degil senin bunlari buraya anlayip oyle
yazman.

> Networkun tamami ile kastim, network hakkinda akliniza ne geliyorsa,
> devicelerden tutunda, kartlara kadar, protocollara kadar....

ama iste skb ile bunun alakasi yok:))

skb ile kablolarin ne alakasi var? butun devicelarin ne alakasi var ...

> Linux tarafindan kullanilmaz murat, Kernel tarfindan kullanilir.....

Linux un ne oldugunu saniyorsun?

ya kernel in ne oldugunu saniyorsun?

TLK i hic okudun mu? Okursan orada da dedigim sekilde Linux tarafindan
kullanildiginin soylendigini gorursun ve daha bircok yerde Linux derler
sadece kernel demezler.

> Bazen b=F6yle c=FCmle d=FCs=FCkl=FCkleri veya anlataim bozukluklarim olab=
iliyor..Siz
> artik kusura bakmazsiniz....

ben cumle dusuklukleri veya yanlis yazimlardan kaynaklanan seylerde hic
kusura bakmam. ama tek dikkat ettigim sey bilmeden verilen cevaplardir.

ne oldugu dahi bilinmeden sirf cevap olsun diye cevap verilmesine
karsiyim. Cunku bakildigi sadece kulaktan dolma bilgiler oldugu icin veya
biryerlerde gorulmus seyler oldugu icin soruya cevap niteligi tasimiyor ve
cogu zaman alakasiz sacma birseyler oluyor.

Bunlarda o konulari bilmeyen diger insanlarin kafasinda yanlis seylerin
olusmasina neden oluyor. Bu ise bence en yanlis olan sey.

Bilmiyorsaniz cevap vermeyin veya oraya buraya bakip eksik alintilar
yaparak cevap vermeyin.

Bildiginiz emin oldugunuz seye cevap verin. Bilmiyorsaniz susun.

IYI CALISMALAR

=09=09=09=09=09=09=09=09MURAT KOC