[Linux] kylix, gpl ve radlar.

From: Berk Özbozkur (cinnet@usa.net)
Date: Thu 14 Jun 2001 - 09:54:48 EEST

Selam All,

Butun mesajlari etraflica okuyamadim, o yuzden rad/kylix vs.
konularinda daha once soylendi mi bilmiyorum ancak kylix'le GPL
program yazabilirsiniz. kylix'in binaryleri dagitmaniz yasak olan,
ancak lokal olarak program derleyip kendiniz kullanmaya izin veren
(lisans itibariyle, bunu tekni olarak yapaileceklerini sanmiyorum)
bedava surumu yaz sonunda download'a acilacak.

RAD'larin yetenkleri konusunda da, borland c++ builder'in 3. (1 ve 4
cok bugli, 5'i hic gormedim) versiyonunu bir gorun derim.. isterseniz
istediginiz kadar low level'a inebilisiniz, istemezseniz VB tadinda
point&click program yazabilirsiniz.. Eger sizin ihtiyaclarini benim gibi
spektrumun ne bir ucu ne diger ucu ise, arada bir her iki koseye de
ugramaniz gerekiyorsa native compilerlar uzerinden giden RADlar
bicilmis kaftan.. simdiye dek gordugum linux "rad"imsilari code
generator olmaktan oteye gecmiyorlar ve delphi serisiyle
karsilastirilinca gulunc derecede karmasiklar.

--
"Bother," said Pooh, as he tried to install OS/2. (For the tenth time.)
Sevgiler,