[Linux] Re: QT ve GTK lütfen bitsin

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 17:11:23 EEST

Selamlar..

Bir kac ilave de benden.

Acab Netscape yeni browserini neden RAD kullanarak yazmaktan kaciyor ?
Windows XP RAD ile mi (Yani VB gibi gorsel editorler vs.) yazildi. Yada
Staroffice ?

Olayin asli su, eger hakikaten elle tutulur bir sey yapmak
istiyorsaniz, dogrudan kodlamayi kullanmaniz her zaman en mantikli
yoldur. Kendi adima 15-16 yildir program yazarim, bu RAD'larin ve
componentlerin basimi agrittigi kadar hic bir sey bende basagrisi
yapmamisdir. Bir tek libc gibi sistem kutuphanelerini tavsiye ederim
ama onlari da cogu zaman statik derlemisimdir. Guvenlik, yeni bir
sistemde sorun cikarma gibi sorunlar daha az olur. Windows'ta da ayni
seyler sozkonusudur. O kadarki, kendim oturup klavye ve yazici surucusu
dahi yazdigim oldu.

Eger bunun tadina bir varirsaniz, inanin ki bir daha birakamazsiniz.

Ama niyetiniz, "Bak ben bunu yapan bir sey yaptim, ne guzel hesap
makinesi" demekse, size "Zaten o surda yokmuydu ? Amerika'yi neden
kesfettin yeniden, mesaini buna mi harcadin ?" gibi sevimsiz sorular
gelir, baska bir sey olmaz.

Tecrubeye birazcik guvenin.

Saygi ve sevgiler..