[Linux] Re: QT ve GTK lütfen bitsin (fwd)

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 20:20:42 EEST

Vasfi UYSAL wrote:
> Burak Bey
> asagida bana cevaben yazilmis mesajda benim cevap verdigim kisim
> bulunmamaktadir.

"neyin crack'i arti niye crack" ile baslayan kisim size ait... :)

> Arti ben fevri davranmaktan ziyade sadece sahsima ait olan nacizane
> gorusumu belirttim , bir hakaret veya kizginlik belirtisi tasimiyor
> gonderdigim mail..

Ben "alayciyi" secerdim; "listedeki arkadaslar size sadece
guleceklerdir"
icin...

neyse; kapatalim gitsin...

selamlar,
-bd

0> Vasfi UYSAL wrote:
0> 0> Neyin crack i arti niye crack=3D20
0> 0> opensource ve free dagitilan programin crack ini=3D20
0> 0> arayan zihniyete sanirim listedeki arkadaslar sadece
0> 0> guleceklerdir=3D20