[Linux] Re: QT ve GTK lütfen bitsin

From: Burak DAYIOGLU (dayioglu@metu.edu.tr)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 18:42:00 EEST

Vasfi UYSAL wrote:
0> Neyin crack i arti niye crack=20
0> opensource ve free dagitilan programin crack ini=20
0> arayan zihniyete sanirim listedeki arkadaslar sadece
0> guleceklerdir=20

> On Wed, 13 Jun 2001, PCc0d3r wrote:
> =3D>ayrica madem sizde kylix var bana verebilir misiniz bir kopyasini =3D)

Vasfi Bey,
Arkadasin soyledigi ve sizin yanitiniz yukarida. Bir daha okursaniz
yanitinizin ilgisiz oldugunu siz de gorebileceksiniz.

Tum liste uyesi arkadaslardan fevri davranmamalarini ve mesajlari
dikkatlice
okumadan yanit yazmaya girismemelerini ozellikle rica ediyorum. Aksi
taktirde
bu listenin etkinliginin ciddi bicimde dusecegi kanaatindeyim...

sevgiler, selamlar,
-bd