[Linux] RE: [Linux] Re: QT ve GTK lütfen bitsin

From: buler@kocbank.com.tr
Date: Wed 13 Jun 2001 - 12:53:05 EEST

Merhaba,

Kylix hakkinda neden boyle dunusuyorsunuz ogrenebilir miyim ? Ben son =
halini
degil, ancak bir beta versiyonunu incelemistim, windows ortamindaki
delphi'nin tum ozellikleri vardi.=20
Ancak sistem cagrilarini iceren programlar yazmamiz gerekiyordu ve =
Kylix'in
urettigi kodlar bir sistem cagrisini (ornegin open, select gibi) direkt
kullanmiyor, bir suru ek kod uretiyordu. Bu nedenle performans =
gerektiren bu
projemizde Kylix kullanamadik. Ancak urunu tam bilmedigimizden yanlis
derlemis de olabiliriz tabi. Son versiyonu bekleyemecegimizden C ile =
yazdik
(KDevelop).=20
Ote yandan, Kylix wine ile emulasyon yaparak linux'ta calistigini =
duymustum
(kendim denemedim). Dogru mu bilmiyorum.=20

Sizin Kylix hakkindaki tecrubeleriniz neler ?=20

Tesekkurler,

Bulent Erdemir