[Linux] redhat 7.1&postaci

From: Mehmet UZUNKOL (uzunkol@kaynet.net.tr)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 13:33:55 EEST

Merhaba;

Daha öncede yazmıştım sanırım listeye ama, belki yeni farkeden bilirleri olabilir.

Redhat 7.1 üstünde postaciyi çaliştiramadim.
Kurulum esnasında mysql,php, php-mysql,php-imap paketlerini yüklüyorum.

gerekli işlemleri yapıyorum. giriş sayfası sorunsuz geliyor.(Bu database sorunu olmadığınının 1. göstergesi)
username ve passwordu yazıp login dediğim zaman kullanıcı yada şifre hatası diye hata veriyor.

Fakat /var/log/maillog dosyasına baktığımda imapin authenticated mesajını görüyorum. Yani imap bağlantısınıda kuruyor.
Ayrıca, database üzerindeki tblLoggedUsers tablosunada login olduğuna dair kayıt ekleniyor.

Redhat 6.2 de sorunsuz çalışıyordu.

Acaba sorun hakkında fikri olan varmı?

Herkese teşekkür...