[Linux] Re: redhat 7.1&postaci

From: Umut Gokbayrak (umutgokbayrak@operamail.com)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 15:48:18 EEST

Merhaba,
Red Hat kullanmiyorum (Debian) ve acikcasi 7.1 uzerinde de kendim kurup denemedim ama bu gune kadar Postaci Red Hat 7.1 de caliwsmiyor diye bir duyum da almadim. paketler ayni paketler ve kod da ayni kod oldugu icin pek de mantikli gorunmuyor zaten.

Gelelim sorunuzu nasil cozebilecegimize. Sorununuz buyuk ihtimalle konfigurasyon dosyasindaki yanlis ir satirdan kaynaklaniyordur ve username/password girildikten sonra post edilen script olan validate_login.php gerekli hata mesajini buyuk ihtimalle verecektir. Hata mesajini vermesi icin global.inc dosyasinda error_reporting(32) yazan yerin basina iki tane slash (//) koyup tekrar deneyiniz ve verdigi hata mesajina gore bir islem yapabilirsiniz. Eger isin icinden cikamazsaniz tekrardan benimle iletisime gecebilirsiniz.

Iyi Calismalar
Umut Gokbayrak
http://www.trlinux.com

Umut Gokbayrak
http://www.trlinux.com

GPG Public Key : http://www.keyserver.net:11371/pks/lookup?op=get&search=0xBCF6D969&template=netenextract,netennomatch,netenerror ----------------------------------------------------------------------- Liste üyeliğiniz ile ilgili her türlü işlem için http://liste.linux.org.tr adresindeki web arayüzünü kullanabilirsiniz.