[Linux] Ynt: Re: QT ve GTK

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Tue 12 Jun 2001 - 16:53:25 EEST

Merhaba,

> Tum Microsoft aleyhtari dunya CORBA'ya dogru gitmektedir. Ne yazik ki
> CORBA'nin gelisimi farkli taraflarin cok farkli beklentileri ve
> oncelikleri olmasi nedeniyle oldukca yavas gelismektedir.
evet bu konu cok acik degil, yazilimcilar kendi calisma konulari ile ilgili
bilesenleri yaziyorlar

> COM+'ta gorebileceginiz bir cok zaaf CORBA'da yer almamaktadir, daha
> olceklenebilir oldugunu soylemek cok kolaydir.

olceklenebiliyor fakat guvenlik sorunlar vulnerability ozellikle ortaya
cikiyor, omg de uzun suredir suren arastirmalar var belki onumuzdeki
yillarda standartlari olustururlar...
tezimde platformlardan bagimsiz java tabanli corba denemistim fakat cok
basarili olmadi ve guvenlik islemini yapamamistim

> olamiyor (En azindan bugun kullandigimiz teknoloji ile). CORBA guvenlik
> spesifikasyonu onun icin yillardir tamamlanamiyor, guvenlik imkanlarinin
> bir bolumunu bile olsa sunan ORB'lar pek az...

> ActiveX'in guvenligi ise malum; calismasina izin mi verdiniz? Tum
> sistemi bir tek bilesene emanet ettiniz yani... Tuh, gitti makina... :)

evet bu cok komik ama gercekten boyle bildigim kadariyla

yakin bir sure sonra kafami toparlayabilirsem linux icin boyle niyetlerim
var, corba ile ilgili, hersey imkanlara dayaniyor....
selamlar :-)