[Linux] Ynt: Re: QT ve GTK

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Wed 13 Jun 2001 - 01:34:40 EEST

Selamlar..

Azmin elinden hic bir sey kurtulmaz. Biraz daha gayret. Neden mi ? O
KDevelop ile Kylix'i yazacak bir gucu elinde tutuyorsun. GPL felsefesi,
kimse bu cemaate borclanir demez ama, yarin sen, senin istedigin gibi bir
programi yazabilecek hale gelip, yazacaksin. Cunku KDevelop'un kendisi de,
Glade'de bunun icin acik kodlu. Bakin biz bayragi buraya tasidik diyorlar.
Alip bir adim oteye goturmek hepimizin gorevi. Iste GPL felsefesi bu. Bu da
inanin cok yakinda VB'Den daha ustun IDE'leri onumuze getirecektir. Ama
oturup beklemekle olmaz, sizde bizde tasin altina elimizi sokacagiz. En
azindan kullanarak bunu yapacagiz.

Saygi ve sevgiler...