[Linux] Re: Dial-up server DNS... (usepeerdns ?)

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 19:40:22 EEST

Selamlar..

Dagitimlarda named varsayilan olarak mevcut. Bunu kurmak yeterli
oluyor. Varsayilan hint dosyasi da root-servers'le calisarak guzelce is
yapiyor. Dagitiminizn CD'sini takip, name server, bind vs. birini
(ikisi ayni aslinda) kurmaniz yeterli. Ayrica bu is icin guzel bir
howto yazmis, bir arkadasimiz. Kusura kalmasin, adini hatirlayamadim.
Linux.org.tr'deki belgelerde mevcut. Sadece cache-only kismini okuyun
yeterli. Ayrica bildigim dagitimlar varsayilan kurulumlarda named'i
mutlaka kuruyor.

Saygi ve sevgiler..