[Linux] Re: nvidia

From: Onur Kucuk (okucuk@yahoo.com)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 21:50:53 EEST

--- oakaya@inonu.edu.tr wrote:
> nvidia cipsetli ekran karti olan linux kullanicilari
> icin nvidia`nin sitesinde
> yeni driverler mevcut.
> Redhat 7.1 icin denedim gercekten cok fark ediyor.
> Ozellikle makinanizin islemcisi dusukse daha onceden
> yapamadiginiz 3D islemleri
> yapabiliyorsunuz. Fakat Mesayi kaldirip kendi
> liblerini (GLX) kurmaniz
> gerekiyor.
> iyi calismalar
> Olgun

 Evet nvidia nin driverlari gercekten harika, hele
geforce serisi kartlarda performans gercekten cok iyi,
hatta tomshardware de sanirim windows dan da hizli
frame rate ler aldiklarini soylemislerdi.

 Mesa'yi sizin once yuklemenizi tavsiye ederim, butun
mesa kaldirilmiyor, daha sonra da nvidia dan tar.gz
olarak indirdiginiz driverlar, mesa dosyalarini
kendisininkilerle degistiriyor zaten.

 Sanirim nvidia nin linux driverlarinda sgi'in da
biraz parmagi var, bu da iyi bir opengl destegi
sagliyor. Umarim nvidia'nin linux destegi 3dfx'le
rekabet icin yapilmis bir calisma degildir, cunku
nvidia 3dfx'i satin aldi, rekabet bitti. (matrox, 3D
performans da daha iyi degil zaten)