[Linux] dns server

From: Murat Gezer (gokbilim@hotmail.com)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 17:48:19 EEST

Merhaba Aslinda dun Istanbul LKD de sordum ama burda yine sormak istiyorum.
Simdi elimde soyle bir case var tanidigim bir firma ABD de colacation
yapiyor ve makinasinin ip si x.x.x.x diyelim bu makinaya dns server kurdugum
zaman bu makinin DNS server oldugunu bir yerlere bildirmem lazimmi yoksa
servisi calistirip sonrada ornegin metudan bir domain aldigimiz zaman DNS
server olarak o makinanin IP sini ve domain ismini vermem yeterlimi?

Murat Gezer