[Linux] Re: qt ve gtk ve opera

From: PCc0d3r X (pcc0d3r@yahoo.com)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 15:53:05 EEST

acikcasi ben halen fikrimde karaliyim beni bu fikirden
caydiracak kadar bir dusunce soylemediniz.

yani nasil anlatayim. en basitinden gnome bende bir
acilsita en az iki kere hata veriyor yada onun gibi
birseyler.
ama kde'de bunlari hic yasamadim

(bu arada ben kde'ye karsilik daima gnome'u secerim)
ximian gnome'u indirme dusuncesindeyim.

tabi programcinin da hatalari var ama.
en basitinden bluefish html editoru bazen buyuk
dosyalri acamayip kitleniyor ya da ne biliyim upuzun
bir html dosyasi yaziyorusunuz ve kaydetmeden bir den
kapanip gidiyor. belki bu da programcinin hatasi ama
bana kalirsa gtk'nin kat etmesi gereken daha cok yolu var...