[Linux] Re: qt ve gtk ve opera

From: ali vardar (ali_vardar@yahoo.com)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 17:27:32 EEST

Sizi inandıramamak üzücü
sadece 2 örnek verip gececegim fazla bu konuda
detaya inmeye gerek yok sanırım.

1 - Windows altında hata veren bir uygulama yüzünden
kimsenin kardeşim para verdim ama hata MS win32
apilerindeymiş demesi gibi olur. Kullanıcı ben anlamam
bunu bana çalışan uygulama ver der her zaman için

2 - Her programda hatalar vardır. Bu hataları ve
oluşabilecek hataları olasılıkları ile kontrol etmek
programcının görevidir.
(Bluefish için dosya adı uzunsa uzunluğunu kontrol
edip
ona göre bellekten yer ayırmak gibi )

Neyse bu olayı dallandırıp budaklandırıp qt mi döver
gtk mı döver gibi :) olaylara girmenin anlamı yok
hangisinde yazarsanız yazın yeterki GPL olsun.

Saygılarımla
M.Ali VARDAR
gtksistem.virtualave.net