[Linux] Re: Mandrake 8.0'da Turkce sorunlarinin cozumu

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@fide.org)
Date: Mon 11 Jun 2001 - 15:09:41 EEST

Pazar 10 Haziran 2001 15:43 tarihinde, Ali AKPIN şunları yazmıştı:

> Biliyoruz da, biz kac yildir /usr/X11R6/lib/X11/locale/iso8859-1/
> altindaki iki dosyayi da
> /usr/X11R6/lib/X11/locale/iso8859-9/ altina kopyaliyoruz ve Turkce
> karakterleri gorup yazabiliyoruz (ref: Sn. Gorkem Cetin'in yuzlerce defa
> listeye gonderdigi yanitlar. Ben farkli olarak sadece XLC.. dosyasini edit
> ediyorum ve Sn. Cetin'in metodundan farkli olarak bazi menu ve basliklar da
> Turkce'lesiyor). RedHat'tan farkli Mandrake, ve font/karakter sorunlari
> Turkce'ye mahsus degil. Mandrake news/forumlarina bakanlar Amerikalilarin
> [...]

Yanılıyorsunuz, çünkü ben hiçbir sorun yaşamıyorum.

Yazdığımı da aldığımıda aynı biçimde okuyorum,
buna listenin mailere eklediği dipnotları dahil.

Listar'ı kim ayarlamışsa eline sağlık. Doğru yapılmış.

O yaptığınız kopyalama işlemi yanlış.
Sorunu çözmüyor sadece kitabına uyduruyorsunuz.
Sonra da listarı suçluyorsunuz.
Yanlış olan sizin yaptığınız.

Nilgün