[Linux] Re: Yahoo! da linux forumu - Kendin pisir, kendin ye!...

From: Volkan Evrin (linux@karel.com.tr)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 11:57:55 EEST

Turkiye 30'lu yillarin sonunda ucak yapmisti, Amerika-Avrupa geldi daha
ucuza satti... Ucak sanayimiz oldu...(vefat etti anlaminda...)
Turkiye 50'li yillarda araba da yapmisti, Amerika-Avrupa geldi daha ucuza
satti... Araba Sanayimiz oldu (vefat etti anlaminda...)

TR hatlari uzerinde listeler calisabildigi surece (meclisin internet yasasi
sonuclarina gore), dis hatlara cikmamak en iyisidir diye dusunuyorum, hele
ki bu listeyi takip eden ve benzer konularda yazilimlar yapan arkadaslar
varken... Bence onlara destek olalim ve cozumu yine kendi icimizde arayalim.
Cok sovenist gibi oldu, ama olsun... Bizimde bu ulkenin internet
uygulamalarini gelistirmek ve "ozellikle" kullanimini ozendirmek gibi bir
misyonumuz olmasi gerekir diye dusunuyorum.

Linux kullaniminin temel nedenlerinden biri de "kendin pisir, kendin ye!..."
degil midir?

Volkan Evrin