[Linux] Re: Ynt: Re: Yahoo! da linux forumu

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 10:12:04 EEST

Yahoo!'yu hem su an kullandigimiz listar gibi yalnizca mail list olarak, hem de web'ten takip edilen forum gibi kullanabiliyorsunuz. Ne istiyorsaniz var orda. Ayrica karar verilmesi gereken konular icin anket acabiliyorsunuz. Bookmark'i falan var. Dosya upload, download imkani var. Event Takvimi var. Oraya yapilacak organizasyonlarin tarihleri yazilip takip edilebilir. Ornegin Akgul Hocanin duyurdugu event'larla alakali mailleri boylece koselerde bir yerde saklamak gerekmez. Daha pek cok yarari var.

Yani bir yazilim yazmaya veya install etmeye gerek yok. Aranan hersey Yahoo! da var. Sevimli gelmezse buradan devam edelim. Baska arayisa gerek yok. Cunku Yahoo! dan iyisi yok gibi.

Ayrica listar arsiv tutuyor. Sirf arsiv icin Yahoo! 'yu yada baska bir yazilimi kullanmaya gerek yok. Ben Yahoo! 'yu diger ozellikleri icin tavsiye ettim.

On Thu, Jun 07, 2001 at 01:32:11AM +0300, Serdar KOYLU wrote:

> Bir fikir olarak, listeciye bir mail'i uye yapsak, listeci gelen her mesaji
> bu maile yollasa (Dogal olarak), bu mailleri bir arsiv gibi takip edebilecek
> bir sistem kolayca kurulabilir. Ornegin postaci authentication, delete, send
> mail gibi islemler iptal edilerek sadece okuyup gosterir hale kolayca
> getirilebilir. Date, Subject, Author vs. siralamada cok kolaylasir.
> Postaci'yi gelistiren arkadas bir sormak lazim. Belki buna bile ihtiyac
> kalmaz, hazir mailboxu html'ye ceviren bir seyler vardir mutlaka. Bu hem de
> host yukunu azaltir, daha iyi olur.

> [...]

-- Attached file included as plaintext by Listar --