[Linux] Ynt: Re: Ynt: Re: Yahoo! da linux forumu

From: Irfan MACİT (imacit@mail.cu.edu.tr)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 12:15:07 EEST

MErhaba,
ben bu konuda Burak beye kesinlikle katiliyorum, belki bazi arkadaslar bana
kizabilir, bizim yurt disi baglantilar ki bu baglantilar aslinda goreceli
olarak yer yer degismekte neyse meselenin aslinda sehir ici bir posta
gondermek icin yurt disina gidip tekrar gelmesinde ben kendi acimdan bir
yarar gormuyorum hatta israf niteligi tasiyor, ben listemden memnunum ama su
yapilabilir bir listede yahoo veya baska bir yerde host olsun isteyen oradan
da uye olsun paralel gitsin :-)))), arkadaslar kusura bakmayin ama bu hali
ile bile zor mesaj alabiliyorum mesaj trafigi oylesine bozuk anlatamam birde
baska bir host kaldirabilirmiyim bilmmem...
herkese linuxiyetli gunler.....