[Linux] Windows98,Me,2000,Linux

From: Uğur TEZGEL (Utezgel@ucuncu.com.tr)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 12:59:39 EEST

     Selamlar,

   40G HDD'e Windows98,Me,2000,Linux yüklemek istiyorum. Açılışıda lilo
   veya Partion Magic boot manager ile yaptırmak istiyorum ( Sistem arge ve uygulama geliştirme amaçlı )
   Nasıl bir yol izlememlazım. Yani önce linux yüleyip sonra diğer işletim sistemlerinimi yükleyeyim.
   Dikkat etmem gereken şeyler nelerdir. Yardımlarınız için teşekkürler.