[Linux] Ynt: [Linux] off topic (Epson yazıcı kodları)

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 01:32:00 EEST

Selamlar..

Windows'un Soysal Metin Yazicisini bu kodlarla ayarlayamazsiniz. Cunku ASCII
kodlari filtre eder. Bir programlama dilinde direk LPT1 erisimini
kullanmalisin. Bu yazici, ESC/P2 dilini kullanir. Ama soylediginiz komutlar,
standart EPSON FX ESC-P ailesiyle uyumludur. Bu durumda herhangi (IBM
haricinde) bir yazicinin manual'inden bakip (Genelde Panasonic, CITIZEN,
Star vs. hepsi IBM ve EPSON emulasyonuyla gelir, cogu Laser Yazicida
uyumludur.) bunlari bulabilirsiniz. Eger imkan yoksa

ftp://ftp.panasonic.com/pub/Panasonic/Drivers/Printers/KXP1150.EXE
dosyasindan ref1150.txt dosyasi cikacak, bunda hepsi yaziyor. Dilerseniz
attach edip size gondereyim (128K)

Saygi ve sevgiler..