[Linux] Ynt: Re: Yahoo! da linux forumu

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Thu 07 Jun 2001 - 01:32:11 EEST

Selamlar..

-----Özgün İleti-----
Kimden: Akif CEYLAN <ceylan@electra.science.ankara.edu.tr>
Kime: linux@linux.org.tr <linux@linux.org.tr>
Tarih: 06 Haziran 2001 Çarşamba 18:29
Konu: [Linux] Re: Yahoo! da linux forumu

>Yahoo daki grup iyi olabilir belki ama listar için buna benzer bi web
arşivi
>tutabilme imkanımız yok muydu ( yok galiba ki bende çok uğraştım ama
>bulamadım sizde böyle bi yol izlediğinize göre gerçektende yok? ) sadece bi

Bir fikir olarak, listeciye bir mail'i uye yapsak, listeci gelen her mesaji
bu maile yollasa (Dogal olarak), bu mailleri bir arsiv gibi takip edebilecek
bir sistem kolayca kurulabilir. Ornegin postaci authentication, delete, send
mail gibi islemler iptal edilerek sadece okuyup gosterir hale kolayca
getirilebilir. Date, Subject, Author vs. siralamada cok kolaylasir.
Postaci'yi gelistiren arkadas bir sormak lazim. Belki buna bile ihtiyac
kalmaz, hazir mailboxu html'ye ceviren bir seyler vardir mutlaka. Bu hem de
host yukunu azaltir, daha iyi olur.

Yahoo gibi arayislara girmek yersiz sanirim. Olursa goz cikarmaz ama,
herseyin topluca olmasi daha uygun olur gibime geliyor.

Saygi ve sevgiler..