[Linux] Re: Yahoo! da linux forumu

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 18:15:50 EEST

Listar'in arsivi var. Kucuk bir ugrasla web'e gecirilebilir. Fakat Yahoo!'nun
baska avantajlari var. Ayrica orayi sadece arsiv icin kullanmak mantikli degil.
Yahoo!'nun avantajlarini kullandikca fark edeceksiniz. Ama yine de israrli
degilim. Bir deneyelim. Hosunuza gitmezse kaldiririz. Sadece isteklisi var
diye actim.

On Wed, Jun 06, 2001 at 05:31:18PM +0300, Akif CEYLAN wrote:

> Yahoo daki grup iyi olabilir belki ama listar için buna benzer bi web arsivi
> tutabilme imkanimiz yok muydu ( yok galiba ki bende çok ugrastim ama
> bulamadim sizde böyle bi yol izlediginize göre gerçektende yok? ) sadece bi
> öneri olarak tüm liste üyelerini tek tek invite etmek yerine sadece
> linux@linux.org.tr adresine giden mailleri yahoo ya forward lasak bu sekilde
> web üserinde de bi arsivimiz olur yahoo grubunun listesinide herkeze açacak
> ( çünki yahoo daki listeye üye dahi olsak yahoo mail accountunuz yok ise web
> [...]

-- Attached file included as plaintext by Listar --