[Linux] Re: Yahoo! da linux forumu

From: Akif CEYLAN (ceylan@electra.science.ankara.edu.tr)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 17:31:18 EEST

Yahoo daki grup iyi olabilir belki ama listar için buna benzer bi web arşivi
tutabilme imkanımız yok muydu ( yok galiba ki bende çok uğraştım ama
bulamadım sizde böyle bi yol izlediğinize göre gerçektende yok? ) sadece bi
öneri olarak tüm liste üyelerini tek tek invite etmek yerine sadece
linux@linux.org.tr adresine giden mailleri yahoo ya forward lasak bu şekilde
web üserinde de bi arşivimiz olur yahoo grubunun listesinide herkeze açacak
( çünki yahoo daki listeye üye dahi olsak yahoo mail accountunuz yok ise web
üserinden erişemiyorsunuz ) olursak web üserinden yahoo accountuna gerek
kalmadan mesajlara ulaşabiliriz. Tabi sadece bi fikir bu uygulanabilir
gibime geldiği için söylüyorum ( deminden beri burdaki mailimi yahoo daki
accountuma eklemeya çalışıyorumda biraz sıktı işin açıkcası o iş belki böyle
bi olay olur gibi düşünmüştüm)
Herkese çalışmalarında kolaylıklar
Sağlıcaklan kalın....

Akif CEYLAN