[Linux] Yahoo! da linux forumu

From: Baris SiMSEK (simsek@sumela.bimel.com.tr)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 16:44:30 EEST

Arkadaslar,

Yahoo! da bir forum acilmasi istegi sikca dile getirildi.
Ben bir forum actim. Ve epey bir kisiyi invite ettim.
Bakalim kullanisli olacak mi? Belki Turkce karakter problemleri,
arsiv problemleri vs... diger problemler cozulmus olacak.
Isteyen web'ten isteyen emaillerle listeyi takip edebilecek.
Ayrica Yahoo! groups'un sagladigi Anket, Upload, Database
hizmetlerinden yararlanabilecegiz.

Ama kullanisli olur mu zaman gosterecek. Olmazsa en azindan bundan sonra
Yahoo! da gurub acalim kimse demez.

Liste bilgileri:

list name: linux-org
list url: http://groups.yahoo.com/group/linux-org

mail adresi: linux-org@yahoogroups.com
uye olmak icin: linux-org-subscribe@yahoogroups.com

Hem email ile, hem de web'ten uye olabilirsiniz.

Yapmadilar, etmediler demeyin. Artik gerisi size kaldi.

iyi calismalar...

-- Attached file included as plaintext by Listar --