[Linux] Mandrake 80 & Network

From: Serdar AKGÜN (serdar@yimpas.net.tr)
Date: Wed 06 Jun 2001 - 11:09:07 EEST

Merhaba;
             Benim oldukca büyük bir network'um var şu anda hepsi windows 9x tabanlı, win2000 server gibi kurulumlardan oluşuyor şu andada mandrake 8.0 kurdum yanlız diğer windows makinaların paylaşımlarını yazıcıları göremiyorum ve onların disklerini kendi disk'im gibi tanıtmak istiyorum. Ayrıca NTFS üzerine mandrake üzerinden yazım yapabilirmiyim.
Teşekürler
Herkeze Kolay Gelsin