[Linux] Slackware 7.0 'î Win2000 Pro.'ya kurma (Lilo Install Error)

From: Nilay Şenyiğit (nilay@likya.iyte.edu.tr)
Date: Tue 05 Jun 2001 - 13:27:59 EEST

İyi çalışmalar;

Makinamda Win2000 Pro. işletim sistemi var.15GB hardisk'i 3 partition'a böldüm.
5000 MB - C
5000 MB - D
4000 MB - Linux için ayırdım.
Slackware 7.0 Kernel 2.2.13 sürümünü yüklemek için fdisk /dev/hda dediğimizde aşağıdaki gibi görünüyor.

/dev/hda1 * 1 653 5245191 7 HPFS/NTFS
/dev/hda2 654 1306 5245222+ f Win95 Ext'd (LBA)
/dev/hda3 1307 1792 3903795 83 Linux native
/dev/hda4 1793 1826 273105 82 Linux swap
/dev/hda5 654 1306 5245191 7 HPFS/NTFS

hda2 yi sildiğimiz zaman hda5 de siliniyor. hda2 yi silmeyip kurulum yaptığımızda da Lilo Install Eror veriyor..

Lilo Install Error #1

Sorry, but the attenpt to install LILO has returned an error, so LILO has not been correrly installed. You'll have to
use a boot disk to start your machine instead.. It should still be possible to get LILO working by editing the /etc/lilo.conf
and reinstalling LILO manually. See the LILO man page and documentation in /usr/doc/lilo/ for more help.

nerede hata yapıyoruz acaba?
şimdiden ilginiz için teşekkürler..