[Linux] Re: Off Topic ..Kiralik hatlar ve telekom

From: Mustafa OZBAKIR (mozbakir@deba.com.tr)
Date: Mon 04 Jun 2001 - 12:10:41 EEST

Hello Muhammed,

Monday, June 04, 2001, 10:24:10 AM, you wrote:

MS> Merhaba Arkadaslar ,
MS> Belki liste disi bir konu ama burada bizler gibi cok fazla insanin oldugunu dusunerek danismak istedim
MS> Calistigim sirketin cesitl bolgelere frame-relay wan baglantilari var ..Yanliz biz bir turlu bu baglantilari is yapacak konuma getiremedik ..Neden mi ? Turk Telekom ..Hatlar ikide bir gidip
MS> geliyor ..Hos internet cikisimizde cok sık gidiyor ..Arıyoruz baglantimiz yok diye ..Cevap cok klasik "Bakıyoruz "
MS> Ne zaman duzelir diye soruyoruz ..Cevap yine cok klasik "Calisiyoruz .."
> [...]

turk telekomu sikayet edecen bi yer yohk.ayni sorunu bizde
fabrikamizda cok yasadik.telekomla kardes gibi olduk.en sonunda
sabrettik.bi ara hatti ozel sirketten telekome gecirme islemleri
baslatacaktikki porttracker denilen cihazda bir adet yer bosalmis
bizde oraya bagladik hatti.sistem basit bir makara dusunun hat kopunca
hatti baska bir yerden koruleyip 3 sn gibi bir kisa zamanda hat
normale donuyor.umarim bir fikir verebilmisimdir..

--
DEBA IT Dep.
 Mustafa                            mailto:mozbakir@deba.com.tr