[Linux] Re: Off Topic ..Kiralik hatlar ve telekom

From: Serdar KOYLU (serdarkoylu@yahoo.com)
Date: Mon 04 Jun 2001 - 11:32:37 EEST

Selamlar..

Listenin mudavimleri Telekom hakkindaki goruslerimi bilirler.
Kutahya'da iken ne cektigimi bir ben bilirim. 30 defa aramakla zor
girilen internet, 20 dk. bir dusen hatlar.

ges.net.tr'de Ahmet Bey vardi. ArtCraft'ta bulabilirsiniz. Soyadini
simdi hatirlamiyorum. Ona bir danisin. Onlarin kiralik hat durumlari
nedir, ne yapabiliriz onlar altyapi problemlerini bayaa bir cozduler.

Kesin cozum olarak telekomu bombalayabilirsiniz. Baska turlu bu sorunun
cozulecegini sanmiyorum. Kutahya ahalisi size bol bol hayir dua
edecektir.

Saka bir tarafa, su an Orta ve Kuzey amerika'da mevcut yeni bir uydu
duzenegi Avrupaya geliyor yakinda. Bunda 400/400 KBit hiz var. Tesis
ucreti 260 $ civarinda. Aylik 41 $ istiyor. Elbette bunlar avrupa
fiyatlari degil. Uzun vadede bu sistemi beklemenizi tavsiye ederim.
Kutahya ulkenin bu acidan (pek cok acidan da) en geri kalmis
bolgesidir, ve su donemde yatirim beklemek ahmaklik olur.

Saygi ve sevgiler..