[Linux] Re: Redhat 7.1 caylak kullanici...

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 16:10:34 EEST

Selam..

Berk Özbozkurt demiski;

> Bu ve diger mesajlariniz icin tesekkur ederim, kuramadigim kernel
modullerini
> kurmama yardimci olamadilar, ancak herseyi dogru yaptigima emin olmami
> sagladilar. ben de gidip 2.4.5 kernelini indirdim, o hemen hic sorun
> cikartmadan kuruldu. redhat7.1'le gelen 2.4.2-2'de bir sorun olsa
> gerek. Ayrica internete baglandigimda sık sık stall olma, ve bir
> sure sonra, protokolden bagimsiz olarak, hicbirsey indirememe sorunum
> vardi; o da yeni kernella cozuldu.

Özellik ile son zamanlarda meshur olan EXTRA-VERSION numarali Kerneller
gercekten benimde basima bela olmaya baslayinya veya hardware desikligi
yaptigimiz zaman cok büyük sorun cikartiyordu, ve hala da cikartiyor...

cözüm olarakta en son cikan kerneli indirip/download yapip
Extra-Versionsuz derlenen kernellerde sorunlar daha kolayca cözülmeye
basladi...Mesele ben SuSE hastasi biriyim( almanyadan oldugum icin
belki )...Ama en son Suse 7.1 ile gelen original Kernelde bildigim 4-5 tane
patch yapmak zorunda kaldilar...Yok shutdown yaparken, yapmiyordu, turn off
da takili kaliyordu, felan filan....Ama garanti olsun diye her zaman tabiki
www.kernel.org den , ana kaynaktan indirilen kernel daha güvenli ve
saglam....Elbette Redhat inda böyle eksik taraflari vardir, cünkü onlarda
original Kerneli kendi Systemlerine uydurmaya calissiyor, ama ne derecede
basali oluyorlar veya olmuyorlar, bilemem...

erkaN