[Linux] Re: Hem Windows hem de Linux virusu!!!

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 15:55:15 EEST

Selam..

Korhan GURLER demiski;

> Bir haberlesme listesinden gelen mailde asagidaki link vardi ve burada
> hem windows PE hemde linux ELF dosyalarini etkileyen bir virusden soz
> ediliyor, hayli ilginc geldi bana belki ilgisini cekenler olabilir
> diye link asagida:
>
> http://www.sophos.com/virusinfo/analyses/w32lindose.html

korkulacak birsey yok...Zaten Virus GPL licence altinda ...:-))))

Virusun yaptigi teksey , bulastigi ELF - filelerinin en son satirina
yerlesip, yayilmaya calismak...1982 dogumlu , 182 cm boyu, 65 Kilo agirligi
olan birinin, kendisini hakkinda bilgi verdigi bir
Virus....."proof-of-concept" olarak etrafa yayilmaya calisiyor ve zaten
bunu yazan kisi 29A grubuna ait......Passwort listenin icinde "Benny" adinda
bir kullanici görürsen bilki sanada bulasmis, ama dedigim gibi korkulacak
birsey degil.....Linux altinda bazen suan benzer bir mesaj görebilirsin :

"This GNU program is covered by GPL"

erkaN