[Linux] Re: kernel 2.4.5

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@fide.org)
Date: Sun 03 Jun 2001 - 11:30:06 EEST

Selam,

Ben libc-2.2.0 ve üstünü kaynak paketinden derledikten sonra sistemde
bir daha kaynak paketi derlemeyi başaramadım. Bu nedenle libc yükseltmelerde
rpm tercih ediyorum. O zaman bu sorunu yaşamıyorum.
(Ben redhat kullanırım)

Nilgün

Cumartesi 02 Haziran 2001 23:10 tarihinde, Baris Hasdemir şunları yazmıştı: