[Linux] Re: Redhat 7.1 caylak kullanici...

From: ErkaN (Selamsana@uni.de)
Date: Sat 02 Jun 2001 - 21:04:47 EEST

Selam...

Berk Özbozkurt demiski;

http://www.redhat.de/documentation/rhl7.1/rhl-cg-de-7.1/kernel-modularized.p
hp3

kitabinda diyorki; kisaca;

make mrproper
make xconfig
secim yaparken
muhakkak Y ile cevap verilmesi gereken yer:
kmod Support Module Version (CONFIG_MODVERSIONS) Support
make dep
make clean
make bzImage
make modules.
make modules_install
image copy felan filan iste...

hic bu yöntem ile denemedim...Degisen birsey yok....make mrproper = = make
clean

benim devamli kullandigim yöntem size anllattigim gibi..Bu güne kadar hic
bir hata vermeden hep ayni yöntemi uyguladim...Bir yukardaki yöntemi
uygulayin, olmazsa size anlattigim yöntemi uygulayin , Yalniz KMOD -Support
' u muhakka YES yani Y ile cevaplayin....

erkaN

--
The linux philosophy is laugh in the face of danger.

L. Torvalds