[Linux] Re: Redhat 7.1 caylak kullanici...

From: Berk Özbozkur (cinnet@usa.net)
Date: Sat 02 Jun 2001 - 18:42:59 EEST

Selam ErkaN,

Zamanlardan bir zaman (Saturday, June 02, 2001, 8:31:33 PM civari), diyordun ki:

ErkaN> make dep
ErkaN> make clean
ErkaN> make bzImage
ErkaN> make menuconfig / make xconfig
ErkaN> make modules
ErkaN> make modules_install
ErkaN> daha sonra olusan imageyi (bzImage) /boot altina copy yapin...

ErkaN> özellikler make dep / make clean MUHAKKAK olmasi lazim....

bu sirayla mi? okudum dokumanlarda once temizlik, sonra config, sonra
bzImage gorunuyor dediginizden farkli olarak.

ErkaN> eger Kernel 2.4.4 kullaniyorsaniz gerekli sartlar:

ErkaN> Gnu C 2.91.66 # gcc --version

Kernel versiyonum 2.4.2, butun toollar da, kernel 2.4.2 kullanan
redhat 7.1'le cikanlar dolayisiyla tool versiyonlarinin kernel 2.4.2
derlemeye uygun olacagini varsaymistim. varsaymamali miyim? nasil
kontrol ederim?

--
"Bother," said Pooh, as he coached Saddam Hussein on military strategy.
Sevgiler,