[LINUX:25821] Re: wolverine

From: Gorkem Cetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Mon 26 Feb 2001 - 23:39:40 EET

<..>

> Redhat 7.1 kernel olarak 2.4.x mi kullanicak ? 2.2.x de mevcut mu ?
>
> Eger sadece 2.4.x kullaniyorsa redhat yine kumar oynamis mi olacak ?

Daha onceki beta CD'lerinde 2.2 gorunmuyor, belki sonradan kurulum
sirasinda kullaniciya bir secim yapma imkani tanirlar. Ama listelerinde
2.2'ye geri donus konusunda bildigim kadariyla Red Hat tarafindan
gonderilen "2.2 ya da 2.4 arasinda kararsiziz" gibiisinde bir mektuba
rastlamadim. Bana sorarsaniz, 2.4.2'te kalacaklar.

Ama hala bazi dagitimalr 2.2 konusunda israrlilar, TurboLinux 2.2.18'i
iceren yeni bir surumu kullanacak.

Iyi calismalar
Gorkem
Gelecek A.S