[LINUX:25859] Re: wolverine

From: Devrim SERAL (devrim@tef.gazi.edu.tr)
Date: Tue 27 Feb 2001 - 21:26:02 EET

On Mon, 26 Feb 2001, Onur wrote:

> Redhat 7.1 kernel olarak 2.4.x mi kullanicak ? 2.2.x de mevcut mu ?
>
> Eger sadece 2.4.x kullaniyorsa redhat yine kumar oynamis mi olacak ?

Selamlar,
Sahsen ben 2.4.1 kerneli ftp.gazi.edu.tr ve ftp.linux.org.tr'de
kullaniyorum ve gayet memnunum. Redhat buyuk ihtimalle bu beta surumu
direk olarak 2.4.2 destekli cikaracak. Geriye donusu de olmayacak.

Redhatin Kumar oynamasi gayet dogal cunku eger Enterprise level bir kernel
istiyorsak 2.4.x serisine gecmek en dogrusu. Biliyorsunuz 2.4 serisi
bircok yenilik iceriyor bunlardan en onemlileri yeniden yazilan ag katmani
bilesenleri , Hafiza yonetim fonksiyonlari ve full USB destegi
verilebilir. ayrica biliyorsunuz artik Raiser fs'de bu kernel icinde
experimental olarak geliyor. Ben sorunsuz olarak kullaniyorum ve onemli
sunuculariniz varsa kullanmanizi oneririm. Diger yeniden yazilan ve
eklenen driverlerde cabasi .

Apache 2.x serisi Kernel 2.4 ile birlesince Linux super guclu bir Web
sunucu secenegi haline gelecek gibi. Iste o zaman win 2000 ile tokusturmak
gerekecek.. :)

Neyse simdilik bu kadar
iyi calismalar
dS