[LINUX:25820] secure shell

From: Egemen (dr@drvermidon.com)
Date: Mon 26 Feb 2001 - 23:10:35 EET

Arkadaslar meraba;

Nette aradım birsuru buldum ama aranızda bunları denemis ve en cok begenmis
oldugunuz biri vardır mutlaka diye dusundum. Sole /dev/null kullanmak yerine
adamgibi bazı komutları (sınırlı sayıda ornegin sadece ls , mkdir gibi 4-5
komut) kullanma izni olan bir shell onerirmisiniz?

Iyi calismalar...

Egemen,