[LINUX:25819] Re: 386 islemci icin uygun linux dagitimi?

From: Serdar KOYLU (skoylu@altavista.com)
Date: Mon 26 Feb 2001 - 21:06:16 EET

On Mon, 26 February 2001, Ceyhun Kirmizitas wrote:

> Selamlar,
> 386 islemcili bi makinada hangi linux dagitimlarini kullanabiliriz?
>
> tesekkurler & iyi calismalar..

Selamlar..

Biraz muallakta bir cevap olacak ama, hemen hemen tum dagitimlari kullanabilirsiniz. Bir dagitim alir, kerneli i386 opsiyonuyla derlersiniz, paketlerin i386 versiyonlarini bulursunuz. Ardindan bunu bir sekilde kurarsiniz ve calisir. Ama ne kadar calisir bir soru isareti olur. Router ve ip-sharer yerine kullanabilecek freesco gibi dagitimlari inceleyin. Amaciniza uygun bir dagitim bulabilirsiniz. http://freshmeat.net icersinde console / mini distributions a bakin.

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com